WOY İçerik Pazarlamada Nelere Dikkat Edilmeli ?

İçerik Pazarlamada Nelere Dikkat Edilmeli ?

İnternetin her yere ulaşması ile reklam sektörü de tamamen değişiyor. Kurumsal firmalar ve bireysel işletmeler markasını tanıtmak, iyi bir müşteri kitlesine sahip olmak için birçok pazarlama stratejisi belirler ve bunu farklı yollarla uygularlar. Bu stratejilerin ilk sırasında içerik pazarlaması vardır. Bu yöntemin düzgün ve etkili olması için belirli şartları, daha doğrusu kuralları vardır. İçerik pazarlama sadece içerik üreterek etkili olmaz. Bu yöntemin etkili olması için bir yol haritası belirlenmeli ve bu haritaya göre yol alınmalıdır. İçerik pazarlama yöntemini uygularken nelere dikkat edilmesi gerekiyor, inceleyelim:

Ne/Nedir
İçerik üretiyorsanız ve içerik pazarlamasıyla ilgili olarak çalışmalar yapıyorsanız bu çalışmaları ne zaman hangi yollarla yapacağınız ve kimlerin göreceği gibi konularda düşünerek strateji geliştirirsiniz ve bu strateji yönergesinde içerik üretirsiniz. Ne kısmı, içeriği yaratma sürecinin tamamını kapsar. Hangi hedef kitlesi daha çok ne ile ilgileniyor, içeriğin konsepti ne olacak. İçeriğin trendleri iyi belirleyin. Trendler çok önemli olduğu için Google trend size çok yardımcı olabilir istediğiniz kategoride istediğiniz yerde, hangi konu trend oldu bunları bulup öğrenebileceğiniz bir platform yaratın.

Neden
Neden bölümü içeriğinizin amacını belirler. İçeriği oluştururken öncelikle hedefinizi belirlemelisiniz. Hedefinizi insanlara doğru bir şekilde aktarmanız gerekir. Karşınızdaki ondan ne istediğinizi anlamalı. Kendinize düzgün bir hedef belirlemezseniz ya da hedefinizi iyi aktaramazsanız yapmış olduğunuz tüm yatırımlarınız çöpe gidebilir. Başarılı bir içerik pazarlaması için amaçlarınız ve aldığınız sonuç beklediğiniz gibi olmalı. Belirlediğinizin dışında bir sonuç alırsanız amaçlarınız ve sonuçlarınız birbiri ile eşleşmiyor demektir.

Google Seo İle Arayanlar Sizi Bulsun


Kim
Markanız ya da müşteriniz telefonu çalsın veya markasının bilinirliliği artsın ister. Amacınız belli. Sizin bir hedef kitleye ihtiyacınız var ve öncelikle bu hedef kitleyi belirlemelisiniz. Hedef kitlemizdeki insanlar hangi yaştalar, nelerden hoşlanırlar, hangi içerikler ilgilerini çeker bunları iyi analiz etmelisiniz. İnsanlar benzer ürünlerden memnunlar mı, hangi yaş grubu hangi ürünü daha çok tercih eder, gibi soruları sorarak hedefinizi belirleyebilirsiniz. Bu bir bakıma e-ticaret sistemlerindeki detaylı arama sistemi gibidir.


Nasıl
Nasıl bölümü stratejinizi sorgular. Hedef kitlenizle hitap etmek için içerik oluştururken birtakım stratejiler geliştirmelisiniz. İçerikte neler kullanacağınızı, içeriğin dilinin nasıl olması gerektiğini, hedef kitleniz için uzun metinlerin mi yoksa daha sade metinlerin mi uygun olduğunu belirlemeliyiz. Bu bilgileri analiz edip doğru stratejiyi bulmalı ve bu doğrultuda içerik üretmeliyiz. Stratejinizi doğru planlamazsanız, e-ticaret sitenizden istediğiniz sonuçları alamayabilirsiniz.

Nerde
Belirlemiş olduğunuz strateji doğrultusunda en uygun içeriğinizi oluşturdunuz ve hedef kitleye nasıl yaklaşacağınızı belirlediniz. Artık sıra oluşturduğunuz içeriği doğru yer ve zamanda hedef kitlenize ulaştırma zamanınız geldi. Başarılı bir içerik planlaması için detaylı bir medya planlaması yapmalısınız. Hedef kitlenin internette hangi siteleri, hangi amaçlarla kullandığını araştırmalısınız. Bu verileri listeleyip doğru araştırma yapmaya özen göstermelisiniz. Bu analizlerin sonucunda en doğru mecrayı belirleyeceksiniz.

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN !
Web Organizasyon Yönetimi, web dünyasında ihtiyacınız olan her konuda size yardım edebilir. İnternetteki kimliğinizi oluşturan; web siteniz ve dijital pazarlamanız gibi online gelirinizi arttıracak karmaşık teknik detayları sizin için yönetebiliriz. Bizi arayarak veya iletişim bilgilerinizi bırakarak ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz.
Size Hemen Yardımcı Olalım
 
İnternette Başarı İçin Tek Seçenek WOY!

İnternette Başarı İçin Tek Seçenek WOY!
Woy web dünyasında en iyisini yapabilmeniz için ihtiyacınız olan her konuda size yardımcı olabilir. Web sitenizi, sosyal medya hesaplarınızı, kampanya stratejilerinizi, reklamlarınızı ve tüm teknik detayları online kazancınızı büyütmek için yönetebiliriz.

Web sitenizin tüm yönetimini devralıyor, Google kurallarına uygun olarak düzenli periyotlarda güncellemeler yapıyoruz. Google Seo, Google Adwords, Sosyal Medya Yönetimi ve ihtiyacınız olan diğer tüm konularda sizlere yardımcı olabiliriz.

29375 kez okundu